środa, 8 września 2010

Taka oto sobie kartka, na co choruję oraz koło mi pękło

Wahałam sie czy wogóle ją pokazać bo jakoś tak, no sama nie wiem. Ale zaryzykuję i pokażę. 


No a co do choroby to jak zobaczyłam nowe dziurkacze z tego sklepu www.crafts.hopmart.pl
Konkretnie ten oraz ten ,  to odrazu zachorowałam. No i cóż.... muszę je mieć. Niestety tak jest że zawsze jest coś co muszę mieć. I zawsze jest to coś do scrapbookingu, tak już mam i trudno. Jeszcze podobno ma być jeden taki dziurkacz kwiatek, który już napewno muszę...


A co do koła to wczoraj wpadłam samochodem w małą aczkolwiek głęboką dziurę w jezdni i nie dość że opona pękła to mi felgę wygięło. I tym sposobem moje "muszę mieć" muszą troszkę zaczekać.

2 komentarze:

  1. bardzo podobają mi się Twoje prace:)
    natomiast tak to już jest ze scrapbookingiem,zakupomaniaczką jestem dopiero od kiedy scrapuję:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna kartka! uwielbiam motyw nut, a Ty w niesamowicie urokliwy sposób wykorzystałaś go w tej kartce. Zainspirowałam się!

    OdpowiedzUsuń