piątek, 13 lutego 2015

Canvas Corp Design Team

Witajcie w Walentynki. :) Walentynki to chyba moje ulubione święto w roku. 
Ogólnie nie przepadam za papugowaniem po innych narodach ale Walentynki uwielbiam. 

Dziś dla mnie szczególny dzień, gdyż to właśnie dziś na blogu Canvas Corp prezentowany jest oficjalnie cały zespół projektowy na 2015 rok. 
Aby każdy mógł zaprezentować swój styl poproszono nas o wykonanie mini płócienek (format 4x4 cale) 
Nawet na taką miniaturkę postanowiłam wcisnąć zdjęcie mojej Lilusi. 

Teraz każdy, a w zasadzie każda z nas linkuje swój projekt pod postem,
a Wy-głosujecie na Wasz ulubiony projekt

Jeśli moja praca Wam się podoba to byłoby mi supermiło gdybyście zagłosowali na mnie
Trzeba kliknąć na serduszko w prawym górnym rogu zdjęcia nr 37 :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz