piątek, 6 marca 2015

Wakacje

W tym roku jakoś bezboleśnie przeżyłam zimę ale nadszedł już ten moment, że czekam na wakacje. 
Tym bardziej, że mam kilka poważnych planów do zrealizowania. Oby się udało!
Dzisiejszy layout to inspiracja dla Canvas Corp. Użyłam tu cudownych mgiełek  
Szczególnie polecam kolor VERDIGRIS
Wyjątkowo mi się podoba ze względu na złoty połysk jaki daje ta mgiełka. 
Użyłam tu też kawałków płótna, których szeroki wybór znajdziecie TUTAJ
Papier bazowy to craftowy wzór z Galerii Papieru
Konik morski Project prezent





3 komentarze:

  1. Przepiękny scrap, niezwykle klimatyczny!
    Ja też nie mogę się doczekać wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj czekam na takie klimatyczne, piękne lato, jak na Twoim scrapie :) Nie mogę się doczekać scrapowania pod chmurką, ogródka warzywnego i nocnych ognisk z przyjaciółmi :))

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny, morski scrap, aż zatęskniłam za latem i szumem morza. :)

    OdpowiedzUsuń